مردم تهران فردا صف خود را از معاندان جدا می‌کنند-راهبرد معاصر
سرلشکر سلامی: مصونیت‌بخشی به جوانان در مقابل تهدیدات از رسالت‌های اصلی سپاه است برنامه‌های امروز نامزدها در تلویزیون سردار شریف:سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی‌کند مخبر: شهید رئیسی در تشخیص اولویت‌ها اشراف کامل داشت ۸ عضو اصلی کمیسیون اصل نود انتخاب شدند سه پیش فرض نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی روحانی:رئیس‌جمهور منتخب باید برای ۱۰ مسئله راه‌حل داشته باشد آیت‌الله جنتی: نامزد‌های انتخابات موازین قانونی و اخلاقی را رعایت کنند باقری: بحث میدان گازی آرش بین ایران و کویت در حال پیگیری است جبلی: زمان آخرین مناظره انتخابات تغییر نمی‌کند سخنگوی دولت: افت قیمت موتور جزو خسارت‌های پرداختی شرکت‌های بیمه است وزیر دفاع: آزمایش‌های هواپیمای سیمرغ در حال انجام است وزیر نفت: سکوی ۱۳ آلفا بازسازی و آماده بهره‌برداری شد دهقان: هیچکدام از فرش‌های کاخ سعدآباد پیدا نشده است وزیر کار: ۸۵ درصد از جمعیت ۲۰ میلیونی خانوار کالابرگ دریافت می‌کنند

مردم تهران فردا صف خود را از معاندان جدا می‌کنند

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس گفت: حضور فردای مردم تهران در صحنه، بیانگر این خواهد بود که راه خود را از کسانی که با نظام ضدیت دارند و امنیت جامعه را به خطر انداخته‌اند، جدا می‌دانند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 24
کد خبر: ۲۸۷۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ یحیی کمالی‌پور نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهپیمایی مردم تهران در راستای جدا ساختن خود از اغتشاشگران و اعلام برائت از توطئه‌های دشمن که فردا قرار است انجام شود، اظهار داشت: مال و جان مردم قابل احترام است و باید مصون از هرگونه واقع شود.

 

وی افزود: آنچه که ما تحت عنوان بیان اعتراض و بیان مشکل از آن نام می‌بریم، در قانون اساسی ما هم پیش‌بینی شده و مورد تأیید واقع شده است، تجمع‌های مسالمت‌آمیزی که مردم صرفاً خواسته صنفی خود را مطرح می‌کنند و در همین زمینه نه شعار هنجارشکنانه می‌دهند و نه به تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم دست می‌زنند.

 

کمالی‌پور ادامه داد: مطمئنا اعتراضاتی که منجر به تخریب اموال عمومی و دولتی شود، در قانون ما جایگاهی ندارد و مطمئناً آنچه که مردم قرار است اعلام کنند این است که معترضین حق‌شان اعتراض و بیان مشکل است. 

 

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین یادرآور شد: معترضین این حق را ندارند که به اموال مردم و اموال عمومی آسیب بزنند. 

 

وی همچنین یادآور شد: اگر امروز یک بانک آتش زده می‌شود، سرمایه یک جامعه به آتش کشیده شده است که در هیچ جایگاه و کشوری هم قابل پذیرش و دفاع نیست. 

 

کمالی‌پور گفت: حضور مردم بیانگر این است که راه خود را از کسانی که با نظام ضدیت دارند و با رفتار خشونت‌آمیز خود امنیت جامعه را به خطر انداخته‌اند، جدا کنند و این یک حمایت از کل نظام و امنیت پایدار در نظام و کسانی است که علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند می‌خواهند نظام و انقلاب‌شان حفظ شود و شاهد درگیری‌ها و تنش‌های مختلف در کشورشان نباشند. 

 

وی ادامه د اد: به نظر می‌رسد این حمایت یک حمایت از دیدگاه مردم یک حمایت قابل پذیرش، پسندیده و مقبول است و مطمئنا مردم تهران هم این را به خوبی عملیاتی و اجرایی کرده و به منصه ظهور خواهند رساند. 

 

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خاتمه عنوان کرد: همین حضور یکپارچه مردم بیانگر این است که مردم انقلاب، نظام و کشورشان را دوست دارند، اما مسئولان هم باید با تدبیر عمل کنند و صدای مردم را بشنوند و حساب آن کسانی که معاند و مخرب هستند را از صفوف مردم جدا کنند و خدای ناخواسته این گونه نشود که ما همه مردم را به یک دید نگاه کنیم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده